Sunday, June 19, 2011

What happen this week ?


Assalamualaikum

Okayy , seperti biasa . Since naik cuti sch yg two weeks tu kann ? Aku da jarang onl and update *okayy chopp bahasa ABC . Tah laa aku pon ta tau aku ckp betul ke tak , sebab aku nie kengkadang cakap tk serupa nk bikin . Haha ! Peacee .

Naek sch jea terus dpt KINDER BUENO babe , kau ad ? haha . tade en ? due pulak ! da ler chocolate mahal . Nak tau sape yang kasi tuhh ? Ofc ler my lovely boyprend mehh *gebang tk agak . No laa budak comot junior sch aku mehh si leya ler , org maen-2 jea dia pg kasi betul betul esokny dia kasi SNICKERS mak oii kaya kau budak . Tunggu kau budak colet cream kek nak ? Kasi triple gebu sikit muke hang tuhh ? Nak ? Haha

Hmm , wa nk cer ape ek ? Okayy , jam kesayangan aku dah nazak ! Bole putus pulok , adushh choii lerr . Macam tau tau jea aku nk cari owner baru . HAHA *psst aku nk beli G-SHOCK laa . Tp ciplak pny ler , aku bukan kaya macam lu derr kalau beli sume nk ori jea . Kann ? kan ? Hee ~


Lagi ape ek nk story ? Haa , NORA ELENA dah habis dahh hmm lepas nie mesti aku rindu kan Seth Tan yang penyabar tuhh kann ? rindu diaa sweet sweet moment dgn Nora Elena ? mesti rindu nk tgk seth kasi banyak gegile bungaa kt nora . oh i see . kan best kalau realiti . haha *mule laa dia punye angan -2 yang tinggi melangit tuhh --'' tape sekali sekala kann ? bukan selalu ek ? memaen je kann ? bukany betul pon . ap yang penting STUDY first :)


ap lagi ek ? cek pon da tak tau nk habaq apa kt hangpa semua
ap ap , cek update jelaa nty eh :DD



Psst , aku suka tengok kau maen bola doe.
Terer jugak ea kau ? Haha



Haa . Ap lagi LIKE laa . Hihi^^

No comments:

Post a Comment