Sunday, June 19, 2011

2 in 1


Assalamualaikum

Heyya , HAPPY FATHER DAY untuk lelaki yang bergelar ayah seperti King of my hearts sayaa : Encik Junaidi bin Mohd Kusari :) dialahh superduperMAN saya

Tengok ! Kacak kann ? Hihi Saya tahu


.


Terima kasih ayah segala pengorbananmu

Mencari rezeki siang malam demi keluarga

Selalu kejut along bangun subuh tanpa jemu

Selalu jadi driver along kalau nk pegi mane -2

Hari -2 kasi duit sekolah dari kecik sampai laa sekarang nie

Tak terbalas semua jasa yang telah kau curahkan selama ini

Ayah nak along jadi seorang insan yang berjaya dunia & akhirat

InsyAllah , Dengan berkat doa ! Along akan cuba untuk berusaha dn berubah

TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA :')

Saya sayang ayah saya ♥


Haa , ini pulak Queen of my hearts sayaa : Puan Saidah Fatimah bt Isnin . Okay kenapa aku tarok gamba ibu ? Sebab semalam kann Birthday Ibu . Hihi ^^ Waa makin besar umur Ibu yea . Ngee :)

untuk IBU tercinta

.

Selamat Ulang Tahun Ibuu

Semoga ibu dipanjangkan umur

Dimurahkan rezeki

Diberi kesihatan yang sempurna

Semoga ibu bahagia di dunia mahupun akhirat

Saya sayang ibu saya ♥



p/s : Tengok gamba kt atas tuhh , ayah dgn ibu dokong aku time aku kecik . Rindu gilaa bole tk time tuhh ? :') Comel kann aku mase kecik ? Perasan . Hihi ^^ Tapi sumpah doe aku suka tgk gmba aku mase kecik . Da laa comel , putih , sepet pulak . Mase kecik jea kot , da besar hampehh HAHA *muke aku macam cinaa kan ? perasann lagi . Tapi kan ramai laa yang ckp muke aku macam cina . Ngee ~ Syok sendiri *suke hati aku laa nk perasan kann , engkau orang yang bace nk termuntah hijau atas kegedikan aku . silaa muntah okayy . HAHA


maaf atas kegedikan yang sementara itu tadi . sekian



psst , chopp gamba SEKARANG tu 2010 punye
yang DULU DULU tuh tak ingat ler . Hihi




Haa . Ap lagi LIKE laa . Hihi^^

1 comment:

  1. haa..comel2...
    sesungguhnya ayah memang bayak berjasa menyara keluarga

    ReplyDelete