Sunday, February 5, 2012

Salam Maulidurasul 1433 Hijrah (':


Assalamualaikum

Syukur , alhamdulilah tahun ni aku dapat sambut Hari Keputeraan Nabi Muhammad S.A.W . Sama sama lah kita berselawat keatasnya sebanyak yang mungkin . Untung kann lahir sama tarikh dengan kelahiran baginda Nabi Muhammad S.A.W 12 Rabiulawal , semoga kita mewarisi sifat sifat mulia yang dimiliki oleh baginda . InsyAllah (':


_________________________________________________________________


Hyee readers and my lovely bloggiee , hmm blog aku merajuk dengan aku tau sebab aku tinggalkan dia lama sangat cehh macam seribu tahun laa kan kesian kan blog aku haha tapi tapi kann aku dah pujuk blog aku tau sebagai hadiah aku renovated kan dia kasi cunn sikit , sikit je tkbanyak hehe cun tak ? cun tak ? angguk sikit , cepat laa angguk haa baguss nah kitkat free kita kasi awak sape yang kate blog kita cun HAHA


Actually , aku kekurangan cerita untuk dikongsikan ? Haha . Korang ade cerita tk ? Sini mehh kongsi dengan mak jemah hihi . Ada laa seorang putera raja nie nak sangat aku update blog nie haha sape rasa dia putera raja haa dia lah tu ahaha . So kayy , aku cerita laa ape yang patut walaupun tak patut ==' erk ! paham tak ayat tadi ? haha agak tk paham , paham kan jelaa BM korang kan A takkan tk paham kot *okayy melalut


Eh , aku belum cerita lagi kann dunia form 4 aku yang begitu indah tahun ini ? Haa aku cerita tau .

Kelas 4 SI 1 is stand for 4 SASTERA IKHTISAS 1

Subjek - BM | BI | MT | SN | AGAMA | SEJ | PRINSIP PERAKAUNAN | EKONOMI ASAS | SAINS SUKAN .

Okayy automatik aku budak akaun dan akan menjadi seorang akauntan maybe one day *bak kata cikgu* truthly aku tk minat akaun . Bidang yang aku minat tkde kt sini aku patut masuk teknik sane vokasional ke haa sane tempat aku cehh haha maksud aku bidang yang aku minat semua kat sana tapi apekan daya ? Aku hanya seorang anak yang hanya menurut perintah kedua ibu bapa (': Tkpe laa akaun pun tkpe lah kann , aku cuba minat akaun buat masa nie alhamdulilah ekonomi asas dengan sains sukan aku boleh bawa , korang doakan lah aku supaya berjaya . Tau ? InsyAllah . Hmm aku pun kt kelas tkbanyak cakap , aku tk sombong tapi aku tktau kenapa aku tk bnyk cakap sejak masuk kelas tuh jadi pendiam tk salah kan ? Hihi (:


Birthday aku 23 hb Jan hari tuh kena pulak Raya Cina kann ? Beribu terima kasih kepada semua family , kawan-2 , member facebook yang sudi wish birthday aku >< Syukur alhamdulilah dah genap 16 tahun dah aku hidup dalam dunia nie , aku rasa macam semalam jea lahir . Umur pun makin tambah , dosa pun mesti makin tambah kann (': Astagfirullahalazim . Aku selalu berdoa supaya aku akan menjadi seorang yang lebih baik daripada sebelum ni . InsyAllah (:


*I Miss You Friends :')


P/s :rindu putera
bila awak nak amek kitkat nie



Haa . Ap lagi LIKE laa . Hihi^^

1 comment: