Thursday, December 15, 2011

I'm comingg homee XD


Assalamualaikum

Hi semuaa , readers and followers also YOU dah lama tk berjumpa rindu rasa hati woHoo ewahh sukenya ahaha teheee okei nk buat pengakuan sikit dah lame rasenya tk bukak blog nie nk bkak blog pun bole lupe passwords haha ape lagi satu kerja kene reset balik almaklumlah faktor usia uppsss haha . Maaf yea blog sayang kita busy laa nk update pun tkde topic hihi lain la macam blogger lain banyak je kann story dorang seronok baca ^^

.
.
.
.
.


totally i miss you so much FRIENS | BESTFRIENDS | BOYFRIENDS :')


Rindunyaa dekat korang semua , rindu sangat lame kan tk jumpa ? Haish korang ade rindu aku tk ? mesti tak kan ? hmm aku tau :') kalau korang rindu aku ? aku seribu kali rindu korang . Btw nextweek maybe result PMR keluar wahwah dah rase aura nie haih macam mane laa nasib aku kan ? aku selalu berdoa supaya dpt result yg lulus dgn cemerlang aku nk banggakan ibu ayah aku terlalu banyak yang dorang korbankan utk aku selama nie :') Dan aku berdoa semoga semua kawan-2 aku juga dapat result yang lulus baik dan cemerlang , yang tkbrpe baik tuh bole cuba lagi jangan cepat mengalah . Ape-2 pun kita kena ikhlas dan redha menerimanya #khas untuk batch form3 pmr 2011 even aku kenal atau tidak GOODLUCK untuk semua :)


wiwit lagu baru laa kt blog kita tenang jea dengar klau agak menggangu stop la yea (:


*short entry je kbaii see you next time babe*assalamualaikum
rindu zulhelmi hihi


Haa . Ap lagi LIKE laa . Hihi^^

No comments:

Post a Comment