Saturday, April 23, 2011

MBJB ft BANDAR

Assalamualaikum


Hey , yoww what's up guys ? Hee , straight to the point of story *malas aku nk buad pendahuluan , bukan karangan pon . Nk citer niehh semalam an ? an ? Konon laa pegi MBJB it is stand for Majlis Bandaraya Johor Bahru , pny laa budak rajin kan turun sane nk dtg interview cari info pasal kerja kursus SEJ . Ewahh seronok yee , biasa bro budak tk pernah jejak bandar kn ? Kesian kn ? kn ? Sila anggukkan kepala anda sekarang ? Ohh , bagus . Terima kasih jasa anda amat saya hargai *act tipu laa tk pernah jejak BANDAR JB , pernah pn dlm sekali dua jea kot .

Back to the story , okayy beriye dahh masuk pejabat MBJB then ap lagi masuk and wait for the service ? Then bagi surat kebenaran kt pakcik guard tuhh , dy bagi laa akak yg lawa lagi comel dkt counter tuhh . 5 minit kemudian dia panggil and she said ' Adik , minta maaf hari ini pegawai kita ada meeting , so ni ad number telefon kalau nk interview call number niehh dulu okayy set tarikh appoiment ' and i'm said ' Ohh , okayy . Tkpe ! Terima kasih kak *sambil memberi senyuman manis . Haha !!

I'm just said to all my friend , weyh ap lagi CS yokk ? Haha !! Gerak gerak ---> Away to CS stand for City Square . Kita orangg jalan laa ap lagi dengan kehujanan , kebasahan then sampai laa kt bandar kotak tuhh !! Woahh , the first word aku sembur mase masuk CS *konon jakun laa !! Serious tk pernah masuk CS . Haha ~ Semalam memang aku enjoy gilaa dgn dorang sume .. Act tade ap yg menarek kot CS tuhh , biase jelaa ! Aku pelik asal dorang suka sangat turun bandar petak tuhh , semalam JUMAAT city square memang penuh gilaa . Tgh jalan perut pn ap lagi menari dangdut ahh dy ~ Okayy MAKAN TIME , kalau berjalan tk sah tk makan kn ? Faka pn suggest pg makan dkt kotaraya ! Hurmm , bal bla bla . . . Then gerak kotaraya pegi sana !!

Dahh siap makan , ap lagi sambung jalan laa ! Okay dah nk maghrib tk balik ohh , jalan sakan nmpk . Yolahh kteorang gerak petang wajar laa balik mlm kn ? HAHA . Aku ap lagi call mak aku okayy sesi membodek bermula . Bla bla bla . . . okayy ibu kasi berjalan but jangan lama sgt ! Yeah !! Deal , SAYANG IBU . Hee ~ Jalan belum puas lagi but TIME not allowed US .. So we all decide to back home ! Sampai rumah pukul dlm 9.00 ++ mlm .

What the tired day you know !! Urgh , but the happiness memang GABAN wehh . But , i'm really sad now sbb semalam mereka bawak couple ohh . I admit it , so so jealous . How sweet of them ? Sweet gilaa ? Nk jugak ? Nk jugak ? Alahh , aku jehh kot tk bwk couple !! Excuse , bukan tk bawak tapi tkde !! ARGHHH , sedih kot . Haha *tk pyh nk mengade menggatal nk berpakwe*bak kata mak aku . Hello !! Sape nk jadi pkwe aku ? Sila amek borang di sini okayy ? HAHA *before that ? Add aku kt FB senang kerja hubung menghubungi . Ceit ! Pirahh , beriye gilaa aku nieh ~ Haha .

*rugi gilaa tak amek gambar semalam*pftt


p/s : aku SETIA laa




Haa . Ap lagi LIKE laa . Hihi^^

No comments:

Post a Comment